Sexting by Loredana


Autor: Loredana

Titlu: SEXTING

Editura: Coreus Publishing
Anul: 2009
Numar pagini: 183
Limba: Romana
Stoc: 1
Stare disponibila: buna, noua


Pret10 lei


Fragment:
"Sexting - o combinatie intre cuvintele sex si texting, o solutie buna pe timp de criza, ce reprezinta noul trend in conversatia despre sex.

Am ales ca titlu pentru acesta carte cuvantul SEXTING pentru ca stiu ca tot curajul meu de a vorbi fara pudoare despre gandurile, dorintele, placerile, slabiciunile....intimitatea mea, poate fi impartasit fara prejudecati de catre toate cititoarele mele.

Sa vorbesti despre sex poate fi frumos si interesant si cuvintele asezate in textul si in contextul potrivit, ca este live, online, intr-o scrisoare parfumata sau intr-un mesaj pe telefon, te pot ajuta intotdeauna sa transmiti ceea ce simti si ce vrei fara bariere...

Imaginati-va cand veti citi aceste texte ca au ajuns la voi direct din e-mailul meu privat, din mesageria personala...

Sexting placut ! "